Підтримка користувачів


Запитання та відповіді

291

Тут ми зібрали найбільш поширені питання і дали на них докладні відповіді. Цей перелік постійно оновлюється і актуалізується.

Сертифікати електронного цифрового підпису

Комплект документів для отримання сертифікатів електронного цифрового підпису представлений на сайті АЦСК «Україна»:

Для отримання нових сертифікатів або перевидачу сертифікатів у зв'язку зі зміною адреси, або посадових осіб необхідно:

  • Варіант 1. Картку підприємства або договір можна взяти на сайті АЦСК "Україна" за цим посиланням
  • Варіант 2. Створити в програмі «M.E.Doc IS» «Адміністрування» - «Документи від розробника» - «Створити»
5-1 5-2

Оскільки пароль до секретних ключам повинен зберігатися тільки у власника ключа, то в разі втрати пароля Вам необхідно формувати нові сертифікати. Що потрібно для отримання сертифікатів електронного цифрового підпису?

Налаштування поштової скриньки

Перевірте правильність логіна і пароля поштової скриньки. Для цього зайдіть в «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» Перевірте правильність заповнення всіх полів.

imap_2

Автоматично встановлюються наступні налаштування для вхідних повідомлень:

  • протокол IMAP
  • сервер вхідних повідомлень imap.ukr.net
  • порт 993
  • параметр SSL з’єднання

Перед збереженням обов'язково перевірте з'єднання.

imap_2

Якщо все вірно.

virno

Для налаштування електронної пошти в системі електронного документообігу «M.E.Doc IS» необхідно зайти в «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» У представлені поля внести логін і пароль. Будьте уважні при введенні даних!

imap_4

Перед збереженням змін обов'язково перевірте налаштування.

imap_3

Якщо все вірно.

virno

Це може бути викликано двома факторами

Ваш поштовий ящик містить величезну кількість листів. Кожен раз при перевірці пошти система «M.E.Doc» проверяет все заново.
  • Рішення 1: видаліть всі застарілі листи з поштової скриньки. Папка «вхідні» повинна містити тільки листи, які стосуються звітів та обміну первинними документами.
  • Рішення 2: Створіть новий поштовий ящик (краще на ukr.net, meta.ua, gmail.com) і налаштуйте «M.E.Doc» на прийом пошти з цього ящика. Де знаходяться налаштування електронної пошти?
Папка «incoming» забита застарілою інформацією.
  • Рішення: Закрити програму «M.E.Doc». Після цього зайти в папку, де встановлена система «M.E.Doc», найти папку «incoming»,і почерговості видалити всю інформацію з папок «Gov», «Partner» и «SW».